Bobbie over Bobbie....

We hebben in 1996 een droomlijstje gemaakt. Dit willen we ooit nog doen.... een selectie. Sommige dromen hebben we waargemaakt, voor andere dromen heeft Bobbie geen tijd genoeg gekregen. Zoveel plannen en ambities nog, levensgenieter....  Over auto's en vakantie.......

Check...
- Een cabrio hebben (Nissan 100NX, MG, BMW Z3 als trouwauto)
- Trouwen
- Flinke promotie maken
- Vergaderingen met hoge piefen meemaken
- Een eigen bedrijf hebben
- Een keer golfen
- Lange vakantie in caravan (nou ja, camper...)

Nooit meer dit....
- Een Amerikaanse bak kopen (naar zijn laatste rustplaats uiteindelijk...)
- In een porsche rijden
- In een limo zitten
- Een bootvakantie op de Middellandse Zee
- Naar Amerika op vakantie
- Een paar weken op een bounty eiland
- Een huis met garage en tuin, en aan het water
- Grof spelen op de optiebeurs/ in het casino
- Skivakantie
Herdenkingssite Bobbie van Maaren
Superpappa, superman, superzoon, superbroer, supervriend, superslim, supersportief, superlief, supermanager, supergemis.....
Bobbie over de naam Supermanager en de internetsite

'Specialist in persoonlijke energie'


Op deze internetsite vindt u informatie over producten, diensten, trainingen en consultancy werkzaamheden die vanuit Supermanager BV worden aangeboden.

Supermanager BV heeft een duidelijke focus op het aandachtsgebied HR(M) en ICT. Door brede ervaring op beide gebieden is Supermanager BV in staat een leuke en doeltreffende combinatie voor verbeteringen of continuiteit in vele organisaties neer te zetten. Soms wordt de administratieve organisatie van HR onder de loep genomen en worden er IT voorstellen gedaan terwijl een andere keer in een IT organisatie de HR processen en HR gedachtengoed wordt gebruikt om de afdeling verder te bengen. De aanpak laat zich kenmerken door een klantgerichte en pragmatische benadering plus een flinke dosis plezier in het werk.

De naam supermanager is oorspronkelijk gekozen om de ambitie weer te geven van degenen die deelnemen aan trainingen van Supermanager BV, niet van de trainer zelf! Inmiddels kunnen we constateren dat de naam regelmatig een glimlach oplevert en is het niet meer nodig de arrogantie die de naam met zich meebrengt te moeten verdedigen. Wij profiteren steeds vaker van de naam omdat deze makkelijk kan worden onthouden en er op die manier goed reclame kan worden gemaakt voor onze dienstverlening!

Voor meer informatie kunt u natuurlijk altijd vrijblijvend contact opnemen,

Bobbie van Maaren

Bobbie en testjes

Bobbie vond het leuk om in zijn workshops en trainingen af en toe gebruik te maken van testjes om jezelf beter te leren kennen. Hij schuwde persoonlijkheidstesten zelf ook niet. Bobbie heeft een complete map nagelaten met allerlei persoonlijkheidstesten die bij hem zijn afgenomen. Megagestructureerd.... Een kleine greep Bobbie over Bobbie:

Eneagram: de Winnaar. Winnaars zijn energiek, optimistisch, zelfverzekerd en doelgericht. De winnaar heeft het aangeboren vermogen om een sfeer in te schatten en creeeren.
Drijfveren: Vooruitgang, resultaten en prestaties. Houdt niet zo van analyseren, begrijpen, doorgronden.
Persoonlijke stijlwijzer; Affectieve Expressie: mensen staan voorop, streeft naar invloed, intuitief en creatief, ontloopt problemen, vaak bereid anderen te helpen, ontwikkelt een netwerk van contacten. Actie: wil direct resulaten, strekt naar autoriteit, tactisch, strategisch, bij stress: extra inspanning. Vernieuwend, productief, zet door, goed met gezagsverhoudingen.
Belbin: de Bedrijfsman: praktische figuur, de organisator die ervoor zorgt dat besluiten worden omgezet in concrete werkzaamheden. Nuchter en ordelijk, houdt van hard werken.
Kernkwaliteiten Ofman: Energiek, gedreven, initiatief. Valkuilen: Solist, focus op veranderingsgericht, hyperactief. Uitdaging: Rust, afstemmen, geduld, verkennend. Allergie: Passief, onverschillig, laksheid.
De puzzel van..: Kwaliteiten: snelheid, drive, mensen motiveren, stimuleren, praktisch, analytisch.
Competentieprofiel (2005): Is een rolmodel. Gericht op het leveren van kwaliteit, nauwkeurig, als manager voortvarend en handelend, stuurt actiegericht en doortastend aan, onderkent gevoelens en behoeften van anderen, weet de verwachtingen van de klant te overtreffen door de wensen van de klant beter te kennen dan de klant zelf. Wekt vertrouwen en zorgt dat de mensen terugkomen.


Bobbie's kijk op de toekomst van HR